Verzenden en Bezorgen

Afhalen

Haal uw bestelling nog dezelfde dag af bij Dom Melskens in Venray!

Hoe te bestellen?

Neem telefonisch contact op met Dom Melskens via 0478 583467 voor het plaatsen van een Winkelbestelling. Onze medewerkers informeren u dan meteen over de beschikbaarheid van de gewenste artikelen

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Indien de gewenste artikelen op voorraad zijn, dan kan de bestelling 1 uur na uw bestelling afgehaald worden. Bestellingen tot 16:30 uur kunnen nog dezelfde dag worden afgehaald.

Hoe te betalen?

U kunt uw afhaalbestelling veilig en vertrouwd contant en met een pinpas betalen.

Dom Melskens afhaalpunt
Schoolstraat 25e
5801 BN Venray

Openingstijden:

Maandag
Dinsdag t/m Vrijdag
Vrijdag koopavond
Zaterdag
van 09:30 - 18:00 uur
van 09:30 - 18:00 uur
van 18:00 - 21:00 uur
van 09:30 - 17:00 uur

terug naar boven

 

Leveringsvoorwaarden

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis.

Bestel op werkdagen voor 16.00 uur met ideal of creditcard, dan heb u de bestelling de volgende dag in huis indien de artikelen voorradig zijn.

Bij een langere levertijd krijgt automatisch een e-mail op het moment dat het pakket bij ons verzonden wordt.

Deellevering

Als u een bestelling bij ons plaatst die uit verschillende producten bestaat, gebeurt het soms dat deze bestelling niet in zijn geheel direct leverbaar is.

In beginsel versturen we deze orders pas wanneer deze compleet uitgeleverd kunnen worden.

Echter, wanneer we het voor de klant van waarde achten dat de order deels uitgeleverd wordt, vindt levering van de voorradige artikelen direct plaats en zal het restant later uitgeleverd worden.

Wanneer dit niet gebeurt en u toch alvast de voorradige artikelen wilt ontvangen, vragen we u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

PostNL Pakketservice

Al onze pakketten worden verzonden via de pakketdienst van PostNL. Helaas kunnen wij bij PostNL geen aflevertijden e.d. aangeven. Jouw pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden.

terug naar boven

Niet Thuis? Geen probleem!

Als het de chauffeur niet is gelukt een zending bij u te bezorgen, laat hij een bericht bij u achter. Hierop staat jouw ‘Niet-thuis-code’. Ga naar www.postnl.nl/ontvangen en vul deze code en jouw eigen postcode in. Druk vervolgens op ‘haal zending op’. Als jouw zending is opgehaald kun u de dag en tijd en/ of bezorglocatie veranderen.

Heb u geen ‘Niet-thuis-code’ of werkt deze niet? Je kunt ook de barcode van de zending invullen. Deze krijgt je in veel gevallen van de afzender en kan op de achterkant van de kennisgeving staan.

Nadat u uw Niet-thuis-code en postcode hebt ingevuld, wordt uw zending getoond. De locatie waar uw zending bezorgd wordt en de datum en tijd zie je in de oranje geselecteerde ‘knoppen’.

U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

Bezorgen op uw huidige adres

U kunt ervoor kiezen de zending opnieuw op hetzelfde adres te laten bezorgen. Wanneer u niks wijzigt wordt de zending de eerstvolgende dag ( uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op dit adres.

Bezorgen bij uw buren

U kunt ervoor kiezen om uw zending bij uw buren te laten bezorgen. Als u voor deze optie kiest moet u het huisnummer van de buren invullen. U kunt alleen buren kiezen die dezelfde postcode hebben als u.

Bezorgen op een andere dag of tijd

U kunt ervoor kiezen om uw zending op een andere dag of tijd bij uzelf of bij uw buren te laten bezorgen. Dit kan tot vijf dagen vooruit ( uitgezonderd zon- en feestdagen).

Dichtstbijzijnde PostNL Postkantoor

U kunt ervoor kiezen uw zending bij een PostNL Postkantoor bij u in de buurt op te halen. De locatie kun u bekijken op de kaart. Je moet uw zending binnen 21 dagen ophalen.

terug naar boven

Verzendkosten

Als u vanuit Nederland bestelt, rekenen wij € 8,60 voor het verzenden van uw pakket. Boven de € 150,- gratis verzending.

terug naar boven